درمان سریع جای جوش به روش طبیعی (بخش دوم)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درمان سریع جای جوش به روش طبیعی (بخش دوم)
نوشته شده در سه شنبه 4 مهر 1396
بازدید : 95
نویسنده : مهدی کراس

۶ ) خیار ماده ای آبرسان 

خیار برای پوست بسیار مفید است. شما می توانید به راحتی از این میوه برای بهبود وضعیت پوستتان استفاده کنید. خیار نه تنها آبرسان است بلکه ویتامین هایی از جمله منیزیم دارد که برای پوست بسیار مفید هستند.

 

خیار را قطعه قطعه کنید و روی پوست بخصوص قسمت هایی که لک دارد قرار دهید. بگذارید سی دقیقه بماند سپس خیارها را بردارید و پوست را بشویید. این کار را هر روز به مدت دو یا سه هفته تکرار کنید.

 

 

 

 

 

 

۷ ) سیب زمینی ماده ای طبیعی درمان اسکار پوست 

سیب زمینی سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که برای سلامت پوست مفید بوده و خاصیت درمانی دارند. یک سیب زمینی را حلقه حلقه کنید و این حلقه ها را روی پوست قرار دهید. بگذارید نیم ساعت بماند. سپس صورت را با آب گرم بشویید. می توانید حلقه های سیب زمینی را روی پوستتان ماساژ دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۸ ) عسل برای از بین بردن جای جوش و لکه های روی پوست 

عسل یکی از مشهورترین مواد طبیعی برای ازبین بردن جای جوش و کاهش جای لکه های روی پوست است. بهتر است از عسل طبیعی به جای عسل های شرکتی استفاده کنید. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید عسل را از فروشگاههایی که فقط مواد طبیعی می فروشند خریداری کنید.

 

یک قاشق چایخوری عسل روی پوستتان بخصوص قسمت هایی که جای جوش دارد بمالید. بگذارید ۱۰ دقیقه بماند سپس پوست را با آب سرد بشویید. این کار را حداقل دو بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

۹ ) زرد چوبه 

پودر زردچوبه نیز از جمله موادیست که برای از بین بردن جای جوش روی صورت مفید است. دو قاشق چایخوری پودر زردچوبه را با دو قاشق چایخوری شیر ترکیب کنید. محلول بدست آمده را روی صورتتان بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند سپس با آب سرد بشویید. می توانید این محلول را دوبار در روز روی پوست بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

۱۰ ) اسکراب شکر برای ترمیم پوست و از بین بردن جای جوش 

شکر یک ماده لایه بردار مفید برای پوست است که می تواند به ترمیم پوست و از بین بردن جای جوش نیز کمک کند. سه قاشق چایخوری شکر را با دو قاشق چایخوری روغن زیتون ترکیب کنید و یک اسکراب برای صورت بسازید. آن را روی ناحیه هایی از پوستتان که دارای التهاب و یا لکه های ناشی از جوش است بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب ولرم و صابون بشویید. باید این اسکراب را ۴ بار در هفته روی پوست بزنید.

 

 

 

منبع : 

 

بانوی شهر



:: برچسب‌ها: درمان جای زخم , بهبود زخم صورت , درمان جای جوش , درمان اثر جوش , درمان جای جوش صورت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: